SPIROn uudelleen brändäys

Lähdimme Henriikan kanssa rakentamaan SPIROa olemassa olevalle pohjalle. Vuonna 2015 kehitetty konsepti on brändätty täysin silloisten SPIRO-tyttöjen mukaan. Halusimme tietoisesti brändätä tuotteen täysin uudelleen ja ottaa kärjeksi täysin vegaanisen tuotteen ja arvomaailman. Veganisuudesta lisää seuraavassa blogikirjoituksessa!

Uudelleen brändäyksessä on olemassa tietenkin omat haasteensa. Meilläkin on ollut vahva asiakaskunta Koskikeskuksessa. Se asiakaskunta on kuitenkin hyvinkin erilainen kuin tänä kesänä tavoiteltava. Viime vuoden aikana kovaksi trendiksi noussut vegaanisuus jakaa varmasti porukkaa eri suuntiin. Mutta emme halua olla vain vegaaneille jäätelöä myyvä. Haluamme myydä jäätelöä ihan kaikille jätskin nälkäisille asiakkaillemme! Bärndi on kuitenkin mielikuvia, ajatuksia ja tunteita tuotteista tai eri tavaramerkeistä. Brändi ei kuitenkaan ole sama kuin tavaramerkki, joka on mm. rekisteröitävissä. Brändi on mielikuva, aineetonta omaisuutta, ja sijaitsee aina vastaanottajan päässä. Se mitä uudelleen brändäys on, on tosiaankin mielikuvien luomista ja sitä kuinka saamme ne muuttumaan vastaanottajan päässä. Meidän asiakkaidemme.

Vegaanisuuden lisäksi tulemme olemaan liikkuva jätskikärry eri tapahtumissa ja kesäkahviloiden yhteydessä. Emme ole enää kiinteässä liiketilassa Koskikeskuksessa. Tässä tilanteessa uudelleen brändäyksemme on helppoa, kun valitsemme täysin uuden suunnan! Uudet tuulet puhaltavat jo kovaa kyytiä kohti kesää, pian nähdään!

-Noora

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *